The end

3 juli 2016

Omg, het is alweer bijna mijn laatste dag. Morgen vertrek ik en wat heb ik veel meegemaakt de afgelopen maand!

Mijn ouders zijn vorige week vrijdag aangekomen hier in NY en ze bleven voor een weekje. Dit was erg gezellig! We zijn lekker uit eten geweest, naar de film, het vrijheidsbeeld, geshopt, musea gezien, central park bezocht, coney Island (beach) geweest en natuurlijk rondgelopen in New York. Het was heel gek toen ze er opeens waren, maar het was ook gek toen ze weer weg gingen haha. Vond het super leuk en ik zie jullie snel weer (L).

Verder heb ik de afgelopen week uiteraard nog veel lessen gevolgd en aangezien dit mijn laatste echte dag is ga ik straks ook nog even een paar lessen volgen van mijn lievelingsdocenten :-) Chio en Ryan Davis en dan extra credits voor RK Davis, want hem ga ik toch wel echt missen hoor haha. Zijn lessen zijn zo leerzaam en ik houuuu van zijn stijl! Hopelijk komt hij echt een keer naar Nederland!

Evy (mijn Belgische vriendin) is gister naar huis gegaan, dus vrijdagavond gingen we nog even uit om afscheid te nemen. Dit was echt een super geslaagde avond! We waren met de hele groep en ze draaide heerlijke muziek!

Donderdag ben ik trouwens nog naar een rooftop geweest in de avond. Dit was echt onwijs mooi uitzicht, Wauw! Bijna alsof je in een sprookje bent gestapt. Het enige nadeel is dat de drankjes daar echt super duur zijn. Je betaald zo $14 voor een biertje (dan wel Amerikaanse glazen, dus groot:p) dus we hielden het bij 1 drankje haha. Daarna gingen we met z'n drieën (Evy, Omega en ik) naar BOB (club).

Ik ga het wel missen hier, maar ik ben op zich ook wel weer blij om naar huis te gaan. Dan kan ik iedereen weer zien en me volledig storten op dansen!

See you soon everybody!

1. Elza:
    Tot snel beeeeeb! Miss you
  2. Yolande:
    3 juli 2016
    Was super gezellig en super gaaf
    Goede terugreis en tot gauw.
    Love You girl
  3. Sonja:
    3 juli 2016
    De tijd is echt voorbij gevlogen voor je! Fijn dat je t zo naar je zin hebt gehad. Nu kan je inderdaad in Nederland verder gaan met dansen en alles gebruiken wat je hebt geleerd!
  4. Lisa:
    3 juli 2016
    Jaaaa dank jullie wel allemaal en tot snel! XxX
  5. Saskia:
    3 juli 2016
    Blij dat je snel weer terug bent :)